چگونه می توانیم به یک Influencer تبدیل شویم

Golden Rules of Writing Content for Your Website
قوانین طلایی نوشتن محتوا برای وب سایت شما
2 تیر 1399
آنالیز استوری های اینستاگرام
2 تیر 1399

چگونه می توانیم به یک Influencer تبدیل شویم

چگونه می توانیم به یک Influencer تبدیل شویم : برخی از مراحل آسان برای تبدیل شدن به یک Influencer در رسانه های اجتماعی امروز

بازاریابی اینفلوئنسر یک پدیده داغ بازاریابی است که همه در مورد آن صحبت می کنند. این یک تاکتیک اصلی بازاریابی است و دیگر محدود به چند مارک یا آژانس منتخب نیست.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید اینفلوئنسر شوید، به مکان مناسبی آمده اید. در این پست ، ما به صورت مرحله به مرحله نحوه تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را توضیح خواهیم داد.

1. جایگاه خود را انتخاب کنید

قبل از اینکه در مسیر خود برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر شروع کنید ، ابتدا باید جایگاه خود را انتخاب کنید. شما بایدجایگاهی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و می توانید به طور مداوم در مورد آن مطالب ایجاد کنید. شما همچنین باید در این زمینه از مهارت خاصی برخوردار باشید تا بتوانید خود را به عنوان یک اینفلوئنسر معرفی کنید.

به عنوان یک اینفلوئنسر ، شما باید در زمینه علاقه خود به تحقیق و ارسال مطالب بپردازید. بنابراین ، مهم است که چیزی را انتخاب کنید که به آن علاقه مند شوید و از صرف وقت خود لذت ببرید.

 

2. پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید

پس از انتخاب جایگاه خود ، مرحله بعدی انتخاب برنامه های رسانه های اجتماعی دلخواه و ایجاد یا بهینه سازی پروفایل های خود است. بیشتر اینفلوئنسر ها فقط در یک یا دو برنامه از رسانه های اجتماعی محبوب هستند. بنابراین ، بهتر است که تلاشهای خود را فقط در 1-2 برنامه متمرکز کنید.

پس از انتخاب برنامه، باید پروفایل های جدیدی ایجاد کنید یا کانال های موجود خود را بهینه کنید.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی پروفایل خود انجام دهید:

حساب کاربری خود را به بیزنس اکانت  تغییر دهید.
بیوگرافی جذاب ایجاد کنید.
عکس پروفایل و کاور اضافه کنید.

3. مخاطبان خود را شناسایی کنید

قبل از شروع تولید محتوا و ارسال در رسانه های اجتماعی ، باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. اینفلوئنسرها با مخاطبان خود پیوند خورده اند و ارتباطات محکمی با آنها برقرار کرده اند. این به این دلیل است که آنها از همه پذیرایی نمی کنند ، بلکه فقط کسانی که علاقه های مشابه خود را در همان مکان دارند را شناسایی و جذب می کنند.

4- محتوای مرتبط را ایجاد و ارسال کنید

قدم بعدی برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر ارسال مطالب مفید و مرتبط برای طرفداران خود است. هرچه توانایی ارتباط بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید ، بیشتر افراد تحت تأثیر نظرات و توصیه های شما قرار می گیرند.

5- منظم و سازگار باشید

بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه نوع محتوایی را ارسال خواهید کرد ، باید فرکانس و ریتم ارسال را نهایی کنید. اکثر الگوریتم های سیستم عامل رسانه های اجتماعی حساب هایی را  ترجیح می دهند که مرتباً پست میگذارند. این امر به ویژه در مورد اینستاگرام صادق است که برای افزایش دید به یک فرکانس ارسال منظم نیاز دارد.